3 sfaturi pentru femei pentru a deveni calme și echilibrate

Dificultățile la locul de muncă, în familie, situația la nivel mondial și alți factori mici și mari afectează sistemul nervos al femeilor până la extenuare. 

Gândurile grele te fac să dormi mai dificil și-ți afectează aspectul și bunăstarea psihologică. Pentru a te simți bine, îți sugerez câteva ritualuri.

O modalitate eficientă de a te calma – să-ți pui întrebări.

Auto-reflecția îi ajută pe mulți dintre clienții mei să facă față stresului. În momentul în care o izbucnire de furie sau iritare este iminentă, trebuie să te întrebi: „De ce sunt supărat acum?”, „Ce anume a cauzat această emoție?”.

Când avem răspunsurile la aceste întrebări, avansăm în zone puțin mai adânci: „Cum mă simt? Sunt sănătos? Mi-e foame?”, „Mi-e frig sau cald?”.

În acest fel, poți găsi treptat o conexiune cu propriul corp și te poți calma. De fiecare dată când devenim conștienți de un factor declanșator care cauzează o reacție nervoasă, putem lupta împotriva acestuia.

Pentru unul dintre clienții mei, această tehnică simplă a devenit o soluție majoră. Este o persoană emotivă, își pierde ușor cumpătul, ceea ce a interferat atât cu viața personală, cât și cu cea profesională.

Învățând să se oprească, ea și-a îmbunătățit calitativ relațiile la locul de muncă și acasă și a devenit mai calmă.

De asemenea, este bine să ai grijă de tine însuți. Pentru femei, îți recomand să alegi niște ritualuri care te vor umple de energie, care să îți permită să te relaxezi și să te distragi.

Poate fi o plimbare de una singură în parc, cititul, o mască de față sau o baie fierbinte cu spumă, vizionarea unui film sau fitness, meșteșuguri sau pictură.

Cel mai bine este să faci acest lucru în fiecare zi, la o anumită oră – în acest fel, te vei pregăti din timp pentru relaxare și vei profita la maximum de ea, iar în momentele de stres te vei liniști cu gândul la o viitoare resetare.

Clienții mei spun adesea că regretă acest timp, spunând că nu au nevoie să petreacă o oră într-o cadă cu apă fierbinte și o mască hidratantă pe față, când pot face un duș rapid și să se apuce imediat de treburile casei.

Dar în acest fel nu există odihnă, nu există deconectare, ceea ce este exact ce are nevoie o persoană a cărei viață este plină de situații stresante.

Și încă un sfat: închide telefonul timp de 30-60 de minute pe zi. Unul dintre cele mai dificile lucruri de făcut în lumea de astăzi, dar și unul dintre cele mai eficiente.

Toată viața se desfășoară pe telefon – social media, fotografii și videoclipuri, cumpărături, cărți, mesageri, planificatoare și apeluri.

Chiar și fără o sarcină specifică, ridicăm adesea telefonul de teamă să nu pierdem lucruri importante, răsfoind fără să ne gândim la social media.

Dacă te deconectezi de la realitatea virtuală pentru o jumătate de oră sau o oră, poți dedica acest timp familiei, copiilor, prietenilor sau te poți relaxa efectiv.

O cunoștință de-a mea a mărturisit că la început a fost o tortură. Ea număra minutele până când își verifica e-mailul. După un timp, s-a trezit că nu mai aștepta cu nerăbdare acel moment și, în curând, a început să uite cu totul de telefon și a putut să se descurce cu ușurință fără el pentru întreaga seară.