12 sfaturi cum să treci peste o despărțire dureroasă chiar dacă încă mai iubești

Despărțirea sau divorțul este o tragedie reală pentru majoritatea dintre oameni. Sistemul existent se prăbușește, dezamăgirea amară se instalează, liniile directoare anterioare sunt stinse.

Adesea în această perioadă unei persoane i se pare că este pierdută, confuză. Se pare că sentimentul de melancolie, tristețe, dezamăgire, împreună cu epuizarea emoțională, ca o presă grea, este pe cale să te strivească în cele din urmă.

Dar sfârșitul unei relații înseamnă doar că a fost citită o pagină din cartea vieții. Urmează multe lucruri noi, luminoase și minunate. Este important să te recuperezi, să crezi în cei mai bine și să mergi mai departe.

Principalele reguli care te ajută să-ți revii și să începi să trăiești din nou după o despărțire dificilă:

1. În cele din urmă, acceptă că acesta este punctul final

Pentru a înțelege că nu mai este nimic de sperat. Că acea persoană și istoria voastră comună sunt un lucru din trecut.

Când cu siguranță nu te aștepți la nimic, atunci „comutarea” la gânduri despre prezent și viitor apare mult mai repede.

2. Recunoaște dreptul omului la alegerea și deciziile sale

S-ar putea să nu fii de acord, să fii rănit, să-l judeci pe fostul tău.

Dar este important pentru tine să recunoști că el a avut dreptul să o facă. Este alegerea lui. Dacă acest comportament este inacceptabil pentru tine, cu atât mai mult, de ce o astfel de persoană este necesară alături de tine.

3. Distanțează-te de fostul tău și nu te tortura cu amintiri

Cu cât sunt mai puține contacte, cu atât mai bine.

Dacă nu există o comunicare obligatorie despre copii, muncă, proprietate comună, atunci este mai bine să oprești complet orice comunicare.

4. Nu începe o relație doar pentru a-ți enerva fostul

Alergarea în brațele cuiva doar pentru a enerva fostul iubit este o risipă de resurse. În mod inevitabil, vei începe să compari, mai degrabă, nu în favoarea noului obiect.

5. Dublează îngrijirea de sine

Această despărțire ți-a luat deja multă putere și sănătate.

Este timpul să începi să investești în tine.

6. Încetează să te identifici cu relația voastră

Nu simți că aparții relației tale.

Nu ești doar uniunea ta cu cineva și calitatea acestei uniuni.

Viața ta este plină și variată. Ai grijă de ceea ce este disponibil acum, dezvoltă diferite zone și diferite laturi ale personalității tale.

7. Analizează greșelile și nu reveni niciodată la ele

Recunoaște-ți sincer când te-ai înșelat. Dar nu ar trebui să vă întorci în fiecare zi. Trage concluziile.

8. Fugi de amintirile fără sens

Nu te bloca în dialoguri fără sens din capul tău. Nu răsuci amintirile acelorași episoade.

Nimic nu poate fi schimbat. Nu-ți risipi resursele.

9. Evaluează realist ceea ce se întâmplă, nu te scufunda în idealizare

Vorbește sincer despre motivele despărțirii, despre acțiunile partenerului tău.

Evită idealizarea și imaginile distorsionate.

10. Fă acele lucruri care oferă resurse

Petrece mai mult timp lucruri care te umplu de bucurie, care îți oferă un sentiment de confort, ușurință. Hobby-urile preferate, munca interesantă, studiul, comunicarea cu cei dragi – caută zonele tale de resurse.

11. Îmbunătățește-ți și întărește-ți stima de sine

Este important să lucrezi la stima de sine. Adesea, despărțirea, trădarea este afectată semnificativ de ea.

12. Permite-ți ceea ce nu ți-ai permis în timpul relației

În acest moment, îți poți permite mai mult. Ai libertate. Nu datorezi nimic nimănui. Trebuie doar să devii fericită.